Na úvodní stránku Helples fóra? Na úvodní stránku Helples fóra? www.helples.cz
 
Vítáme nového hosta Hledání | Aktivní témata | Přihlásit se

APPN optimalizuje online tlumočnickou službu Možnosti
HARIS
#1 Odesláno : Tuesday, April 01, 2014 8:45:30 PM
Kategorie: Moderátor1
Moderátor1: Moderátor1
Skupiny: Moderátoři

Členem od: 4/24/2009
Zpráv: 112
Bydliště: Praha 8, V Mezihoří 15
Zájem o online tlumočnickou službu, která funguje nonstop a má celorepublikovou působnost, neustále stoupá. Aby Agentura pro neslyšící byla schopna lépe uspokojit poptávku, zavádí od dubna nový provozní systém.

Na sklonku minulého roku jsme měli již 807 klientů. Kapacita služby není vždy dostatečně schopna pokrýt poptávku klientů, hledáme tedy cesty, jak její provoz optimalizovat. Rozlišili jsme proto tlumočené hovory podle závažnosti volaných témat. Prosíme všechny klienty, aby se pozorně seznámili s novou situací, která bude platit od 1. dubna, a využívali správně jednotlivé kontakty. Věříme, že tento krok povede k jejich větší spokojenosti.

Od 1. dubna 2014 dojde k rozdělení ID appnonlinetlumoceni na sekci 1, 2 a 3 podle témat tlumočených hovorů:

ID appnonlinetlumoceni1:
- lékař, veterinář,
- úřad, soud,
- zaměstnání (hledání práce, volání na inzeráty, omluva v práci, ve škole a školce),
- akutní a nouzové volání (policie, záchranná služba, hasiči),
- právník.

ID appnonlinetlumoceni2:
- pošta (balíky, složenky, uschování zásilky),
- studium,
- zaměstnání,
- rodina,
- nájem,
- tlumočení (domlouvání termínu apod.),
- banka, spořitelna, půjčky.

ID appnonlinetlumoceni3:
- inzeráty: koupě, prodej,
- služby – UPC, telefonní operátoři, elektřina, plyn, rezervace ubytování, švadlena, objednání jídla, taxi apod.

Z kapacitních důvodů bude ID 3 často obsazováno praktikanty a začínajícími tlumočníky, prosíme proto o trpělivost.

ID appnonlinetlumoceni1,2,3
- můžete volat bez omezení témat,
- bude zapnuto hlavně ve večerních hodinách 18 – 22 a o víkendu 7 – 22.

Tlumočník rozhoduje o pořadí klientů, má právo vyhodnotit situaci, může požádat klienta o zavolání na kolegu, pokud to situace vyžaduje.

Vznikne nové ID appn_nemocnice, které bude online 24 hodin denně k dispozici pro případy návštěvy nemocnice vybavené tabletem.

Zůstává ID appnpohotovost pro akutní a nouzové volání (např. tísňové linky – hasiči, policie, sanitka; dítě nepřišlo domů, autohavárie atd.)
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
Změnit fórum  
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.

Helples Theme by Michal Hrstka
verze YAF 1.9.3 RC2 | YAF © 2003-2008, Yet Another Forum.NET
Tato stránka byla vytvořena v 0.036 sekundách.
 
   
Děkujeme, že jste navštivili naše stránky.